منتدى صوت المبدعين
مرحبا بك في منتدى صوت المبدعين sound.mam9.com برجاء اللهتمام بالموضوع ده اوى Icon_biggrin

لتتمكن من الإستمتاع بكافة ما يوفره لك هذا المنتدى من خصائص, يجب عليك أن تسجل الدخول الى حسابك في المنتدى. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه.

برجاء اللهتمام بالموضوع ده اوى Ouuo_o10

فأهلا و سهلا بك ..

منتدى صوت المبدعين
مرحبا بك في منتدى صوت المبدعين sound.mam9.com برجاء اللهتمام بالموضوع ده اوى Icon_biggrin

لتتمكن من الإستمتاع بكافة ما يوفره لك هذا المنتدى من خصائص, يجب عليك أن تسجل الدخول الى حسابك في المنتدى. إن لم يكن لديك حساب بعد, نتشرف بدعوتك لإنشائه.

برجاء اللهتمام بالموضوع ده اوى Ouuo_o10

فأهلا و سهلا بك ..

منتدى صوت المبدعين
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى صوت المبدعيندخول

descriptionبرجاء اللهتمام بالموضوع ده اوى Emptyبرجاء اللهتمام بالموضوع ده اوى

more_horiz
اخى حمزه برجاء الاهتمام فى الموضوع ده لانى ناقص للقران بتاع الشيخ بتاعى بعض السور اللى ترديد الهندسة فبرجا انا هارفعهم واحده واحد لان النت عندى بطئ واول سورة هارفعها سورة المائدة ومقسمها ادى اول رابطين
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

descriptionبرجاء اللهتمام بالموضوع ده اوى Emptyرد: برجاء اللهتمام بالموضوع ده اوى

more_horiz
جاري تلبية الطلب

descriptionبرجاء اللهتمام بالموضوع ده اوى Emptyرد: برجاء اللهتمام بالموضوع ده اوى

more_horiz
برجاء تلبية الطلب

more_horiz
رجاء اخى حمزه انا معتمد على الله ثم عليك فى انهاء الختمه بتنقيه عليه من شغلك

more_horiz
أنا قمت يتحميل الرابطين ، من غير الممكن هندستهما الصوت ضعيف جدا و التشويش كبير
أعتذر منك إذا عندك أصوات أحسن من هذه فتفضل بها

more_horiz
اخى حمزه ممكن جودة صوت احلى بس مش بصيغة ام بى ثرى ممكمن ترد عليه بسرعه

more_horiz
أخي هذه التلاوة من غير الممكن تصفيتها إذا عندك تلاوة أحسن بأي صيغة لا يهم فتفضل بوضعها

more_horiz
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
اخى حمزه انا حاولت على قد مااقدر برجاء انته شوف تستطيع التصفية ولا اجيب صيغة تانية
اخى حمزه هل تستطيع حضرتك انك تشيل اصوات الاطفال اللى بتطلع مع الشيخ وظاهرة فى الصوت او تشيل صوت الكحه بتاعت احد المصلين برجاء السرعه فى الردود

more_horiz
برجاء الرد على السؤال

more_horiz
لا يمكن أخي الباسوسي طلبك مستحيل ، و أنا أكرر لك دائما ضع ملفا يكون مشوش لكن على الأقل الصوت واضح

more_horiz
خى حمزه ارجوك واستاذنك ده سورة يوسف من اجمل ماقراه شيخى بس فيه عيب انا عاوزك تظبطه فيه كلام متاكل من الامبى فبف لوتعرف رد عليه وادى الرابط التحميل اه وجزاك الله خيراhttp://www.megaupload.com/?d=OES4CY3N
privacy_tip صلاحيات هذا المنتدى:
لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
power_settings_newقم بتسجيل الدخول للرد